مترسک

خرید بک لینک
Welcome back

I will try to write my days, as much as I can.

Right now, I am living in Mantuva with Massimo, he is such a nice and kind person. As it is impossible to find a room in Bologna, I moved here to study.

From yesterday I got a very bad cold such away I could not move. But right now I feel much better.I just studied some Italian, and tonight I am gonna have fun with Azi at 12:30

I should have right about the way we knew and the rest

+ نوشته شده در یکشنبه نهم مهر ۱۳۹۶ساعت 23:51 توسط scarecrow |
مترسک...

ما را در سایت مترسک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 16:01

سلام، البته به خودم چون دیگه هیشکی به وب من سر نمیزنه،اشکالی هم نداره

بعد از حدود یه سال دارم می نویسم، مطالبی که نوشته بودم رو مرور کردم چه قده با حال بودن پسر. حالیدیم

91/4/11 این تاریخ امروزه. همچنان در انتظار تماس تلفنی شرکت واسه رفتن سر کارم.دیگه از بدی بعضی ها که چه حرکاتی کردن چیزی نمی گم،بماند .خدا صبر بده.

مترسک...

ما را در سایت مترسک دنبال می‌کنید

برچسب: مرورگر,مرورگر اندروید,مرور الكرام,مرورگر maxthon,مرورگر شکن,مرور,مرور الرياض,مرورگر تور,مرور دبي,مرورگر شکن اندروید, نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 5:25

آقا این روزا به دلیل دور بودن 17 ماهه از تکنولوژی و این قرتی بازیا شدم خدای سوتی، آخه چه کار کنم؟ خب مدتها ندیدم دیگه:

به لامپ کم مصرف گفتم: لامپ یه بار مصرف

به پشم شیشه : چشم شیشه

.

.

دیروز یکی از دوستان رو از دور رویت نمودیم،شاهد به عمل اومد که دوماد شده، اونم وضعی. آقا کجا میشه این اطلاعات رو دانلود کرد تا این اطلاعات از دست رفته رو اینستال کرد، والا نسخه قدیمی دیگه جواب نمیده

مترسک...

ما را در سایت مترسک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 5:25

امروز متوجه اشتباه بزرگي كه دارم در حق خيلي ها ميكنم شدم.داستان ميلاد و مهرناز رو نبايد هيچوقت فراموش كنم. دخالت تو مسائل شخصي بقيه هرچند هم كه حق با تو باشه بازم در انتها اين تويي كه محكوم ميشي. حتي با وجود اينكه اونها ماهيت و ذات تو رو ميشناسن، اما ممكنه در لحظه اقدام به كاري بكنن كه هر چي هم بعدش عذرخواهي كنن بازم آبروي رفته تو هيچوقت بر نگرده. امروز كه شكر خدا جمع ٤ نفري بيش نبود و الباقي دوستان متوجه قضيه بودن،اما اين يه تلنگر بزرگ بود.البته هنوز نتونسته منو به يه موجود منفعل و بي تفاوت مبدل كنه، اما حداقل الان بيشتر بايد دقت كنم كه كجا بايد و چه زم مترسک...ادامه مطلب

ما را در سایت مترسک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 5:25

خيلي تنهام

واقعا هر لحظه برام سال ميگذره، نياز دارم با يكي حرف بزنم.....

مترسک...

ما را در سایت مترسک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 5:25

صفحه بندی